IKARIAM HELP

Tu możesz zadać pytania dotyczące gry lub forum Ikariam.pl

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Forum o ikariam wszystkie informacje i porady

#1 2011-06-09 20:48:28

 Senam

Administrator

Call me!
Zarejestrowany: 2011-06-09
Posty: 12
Punktów :   
WWW

Wersja v0.4.3

Zmiany w członkostwie w sojuszu
1. Nie opuścisz sojuszu natychmiast. Po anulowaniu członkostwa pozostaniesz w sojuszu przez kolejne 24h (na speed serwerach odpowiednio mniej) bez żadnych praw danych przez sojusz oraz bez możliwości otrzymania ich.
2. Nie możesz rozwiązać sojuszu natychmiast, pozostanie on przez 24h (na speed serwerach odpowiednio mniej)
3. Po rzeczywistym opuszczeniu sojuszu, nie będziesz mógł dołączyć lub założyć nowego przez 24h (na speed serwerach odpowiednio mniej)
4. Bugfixy i nowości w sojuszach:
- Rangi automatyczne będą przydzielane stosownie do wyniku (rankingu)
- Zmiany w sojuszowych prawach garnizonowych oraz prawach garnizonowych gracza, by działały prawidłowo
- Odpowiednie zachowanie, gdy do sojuszu dołączy okupowany/okupant
- Niemożliwa będzie walka z sojusznikiem
- Otrzymasz wiadomość u doradcy miejskiego, gdy twój generał wycofa twoje jednostki
- Czas rozproszenie statków widoczny dla wszystkich graczy (nie tylko generała)

Zmiany w rebeliach
1. 'Rebelia' będzie walką w mieście bez udziału muru, bez znaczenia będzie ilość jednostek. Rozmiar pola bitwy będzie określany przez wielkość ratusza
2. 'Uwolnij miasto' będzie walką zależną od limitu garnizonu, z lub bez muru
3. Jeśli właściciel miasta dołączy do walki, by uwolnić swoje okupowane miasto, z rozkazem "rebelia", pole bitwy zmieni się na walkę w mieście (bez muru)
4. Rebelia będzie możliwa bez jednostek, jeśli żadna jednostka okupanta nie będzie dostępna
5. Podczas rebelii miasto pozostanie pod okupacją - po uwolnieniu zakończonym sukcesem, zmieni się osoba kierująca miastem.
6. Miasta/porty zostaną uwolnione kiedy niesprzymierzone jednostki, przybędą do tej lokalizacji.

Port jako własna lokalizacja
1. Nie będzie misji "Blokuj port" na określony czas - port będzie mógł być okupowany do momentu anulowania misji lub jego uwolnienia
2. Przed tym jak założysz okupację miasta, będzie musiał "zdobyć" należący do niego port. Teraz będziesz musiał okupować zarówno port jak i miasto. To oznacza, że nawet jeśli będziesz okupował miasto, nie opuścisz wyspy jeśli w porcie będą wrogie statki (np te należące do właściciela).
3. Będzie mógł być tylko jeden kontroler portu, nie będzie sytuacji, gdy dwóch lub więcej graczy blokuje ten sam port równocześnie. Tak jak w przypadku okupacji miast, członkowie sojuszu będą mogli stacjonować statki w okupowanym porcie, ale obce floty będą walczyć o stacjonowanie tam. Jeśli dwóch graczy (nie będących sojusznikami) będzie chciało okupować ten sam port, to najpierw będą walczyć razem przeciwko flocie właściciela miasta i jeśli ta bitwa będzie zwycięska, automatycznie odbędzie się walka pomiędzy nimi (odbędzie się więcej automatycznych walk, jeśli sytuacja będzie tego wymagała). To samo będzie obowiązywało dla wszystkich miast.
4. Tak długo jak tylko sam port będzie okupowany (a nie miasto) będziesz wrogi dla miasta, więc nie będzie możliwe otrzymanie surowców przez port. Kiedy będziesz okupował oba (port i miasto) twoje statki będą stacjonować w mieście, a przyjazne transporty surowców przepłyną przez okupowany port.
5. Nawet bez zbudowanego pałacu i zbadanego badania "Gubernator" będziesz mógł okupować JEDEN port (nie miasto). W każdym innym przypadku będziesz ich potrzebował (pałac i badanie) i będziesz mógł okupować liczbę portów określoną przez poziom pałacu.

Misje plądrowania zaczynające się nie we własnym mieście będą miały przekalkulowaną liczbę statków handlowych gdy tylko przybędą do tej bazy. To oznacza, że jeśli rozpoczniesz misję plądrowania, w sojuszniczym mieście/okupowanym mieście/mieście, z którym masz jakiś rodzaj praw garnizonowych tylko statki potrzebne PO przybyciu do wyżej wymienionego miasta przetransportują zdobyte surowce do macierzystego miasta.

Nie będzie strat zrabowanych lub zakupionych surowców. Kiedy tylko statki wpłyną w blokadę, rozproszą się, ale surowce zostaną wyładowane na brzeg w mieście, gdzie jest blokowany port.

Zmiany w wyświetlaniu
1. Właściwe wyświetlanie sojuszniczych/stacjonujących jednostek/statków u doradcy normalnego i premium.
2. Okupacje portów i miast będą wyświetlane w osobnych częściach w pałacu i u doradcy militarnego.
3. Rozproszone statki handlowe będą wyświetlane osobno, ale nie jako "zagubione statki" razem z rozproszonymi statki wojennymi.
4. Nie będzie problemów, gdy będzie miała miejsce bitwa morska i lądowa.
5. Poprawne wyświetlanie w raporcie szpiegowskim rodzajów jednostek w mieście, więc nie będzie problemów z rozpoznaniem, które jednostki należą do kogo.
6. Wyświetlanie na mapie świata:
- własne miasta lub miasta okupowane przez siebie na wyspach - kolor niebieski
- miasta sojusznicze lub okupowane przez sojuszników - zielony
- miasta gdzie są prawa garnizonowe (własne lub sojusznicze) - żółty
7. Zmiana w wiadomościach u doradcy miejskiego: jeśli ktoś będzie okupował miasto/port położone na twojej wyspie, otrzymasz wiadomość nazwaną nazwą tego miasta. Jeśli masz więcej niż jedno miasto na takiej wyspie, to wiadomość będzie nazwana tym największym.
8. Raport szpiegowski "Szpieguj garnizon" zmieniony: nowy wygląd i wszystkie jednostki posortowane właściwie.
9. Wszystkie miasta z którymi masz prawa garnizonowe będą wyświetlone w zakładce "Traktat" u doradcy dyplomatycznego.

Wycofywanie jednostek:
1. Ilekroć walka będzie trwała w twoim własnym mieście, to będziesz mógł częściowo wycofać jednostki. Pozostaną w walce do następnej rundy, ale wtedy będziesz mógł odświeżyć je i wysłać z powrotem do walki lub wysłać je gdziekolwiek indziej.
2. Kiedy walka będzie się toczyć w mieście nienależącym do ciebie, będziesz mógł wycofać tylko kompletną falę. Dotarcie do ostatniego celu zajmie jej 1h + czas płynięcia.
3. Kiedy walczące fale rozproszą się, powrócą do miasta macierzystego, a nie do miasta okupowanego lub miasta w którym miałeś prawa stacjonowania.

Walki
1. Jeśli walczysz we własnym mieście, to powracające jednostki (także te wracające po rozproszeniu) automatycznie dołączą do walki.
2. Taka sama sytuacja będzie, gdy wyszkolisz nowe jednostki. Dołączą one do bitwy w kolejnej rundzie.
3. Częściowe wycofanie będzie możliwe w przypadku statków, jeśli walka odbywa się we własnym mieście.
4. Raporty wojenne będą teraz zawierać także miasto z którego przybyły jednostki, a nie tylko miasto macierzyste.

Handlowanie
1. Będziesz płacił tylko za surowce, które rzeczywiście załadowałeś. Jeśli ładowanie surowców w mieście innego gracza zostanie przerwane, to zapłacisz tylko za surowce, które zabrały statki. Jeśli płyniesz by kupić surowce zabierane jest złoto konieczne do sfinansowania całego transferu, ale płacisz dopiero wtedy gdy jest wiadome jak dużo surowców kupisz, więc dopóki transakcja nie dobiegnie końca, sprzedawcy może się wydawać, że sprzedał surowce a nie otrzymał zapłaty za nie.
2. Sprzedaż/kupno będzie zawsze miała miejsce ze statkami, nawet na tej samej wyspie. Więc zablokowane porty będą miały znaczenie przy handlu.
3. Zwykłe transporty surowców na tej samej wyspie, będzie się odbywało na przybrzeżnych szlakach handlowych z ominięciem portów.

Wioska barbarzyńców będzie działać jak normalne miasto (z wyjątkiem tego, że nie ma portu). To oznacza, że będzie ją można zaatakować skądkolwiek.

Motor trytonowy
1. Aktywacja będzie możliwa w trakcie transportu.
2. Dostępny dla kolonizacji
3. Dostępny na bazarze

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.koszalinhh.pun.pl www.poloznictwo2010.pun.pl www.czteryzywioly.pun.pl www.gwardiaset.pun.pl www.worldjumpstyle.pun.pl